26 septembrie, 2022

RECUNOSTINTA SUFLETULUI

  La răsărit o lumină alburie trecea prin nourii subțiați; în lumina slabă, se zărea o dungă mare, lăptoasă, care îmbrăca zarea.

Cam asa e si cu sufletul, uneori apare, uneori dispare ca o boare intr-o zi de inceput de toamna.

Azi sunt recunoscator, ca am revenit la propriile mele principii si stiu, ca indiferent de laitmotiv, totul in final o sa fie bine.

Sufletul trebuie sa experimenteze trecut-prezent-viitor ca sa poata dizolva amintirile, constiinta colectiva adanc inradacinata ca un virus in sufletul amortit de frici, de griji, de emotii.

Azi m-am nascut din nou, mai frumos, mai puternic, mai tanar, mai sanatos, sunt ca o mantra intr-o manta noua, descoperita in curcubeu.

Sunt adiacent unei lumini interpuse intre el si eu, cel vechi si cel nou, catre rasarit si asfintit deopotriva.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...