04 martie, 2021

DOR DE PRIMAVARA

 

In fiecare an ne rasfatam cu verdeata si cu florile primaverii, ne imbatam de soaptele riurilor, de cantecul privighetorilor, acelasi cantec si cu toate acestea in fiecare tril e o nota noua, o licarire proaspata de viata si de frumuseti.

In fiecare an ne sincronizam cu ritmul naturii. Natura in felul ei, nu e nici vesela, nici trista.Natura este cumpatata si discreta. Tot ceea ne-am putea dori, ar fi prelungirea bucuriei luminii in natura vesnic innoita, in campii si dumbravi.

In fiecare an mi-ar placea sa zburd intr-un lan de grau, de un verde aprins precum sentimentele mele primavaratece, sa imi scot sentimentele la licitatie, ca un tribut adus anotimpului efemer, care an de an se pierde in negura emotiilor noastre  schimbatoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...