11 februarie, 2012

UNIVERSUL LITERAR

Motto propriu, insusit si asumat: imi place sa descopar parti din trecut, nu imi place sa raman ancorat acolo.

In vizita fiind prin Bucuresti am servit masa la restaurantul Hotelului Ibis de langa gara.In camera era postat pe un perete un ziar original din anul 1913, numit Universul literar.
Dupa ce am citit ziarul, am observat ca desi au trecut 99 de ani de atunci, nu s-au schimbat prea multe in transmiterea informatiei primare.
Pe prima pagina a ziarului era poza lui Ion Kalinderu, o personalitate cu vocatie de ctitor, coincidenta sau nu, nascuta in aceeasi zi cu mine.Nascut la 28 decembrie 1840 era fiul unor latifundiari.Licentiat al facultatii de drept din Paris, specializat in final ca inginer arhitect in Germania.
Pe a doua pagina, era un anunt cu o tombola, care pe langa bani mai oferea:
1) o oglinda elvetiana;
2) o masa de mahon cu cristale;
3) o soba calorifer sistem german;
Ziarele din ziua de azi, sunt mai colorate, asezate mai bine in pagina, cu o informatie mai agresiva, exact cum suntem si noi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...