08 ianuarie, 2022

8 IANUARIE 2022 - un nou inceput

 Afara ploua si e innorat, dar in sufletul meu e primavara.Un an nou, un inceput pentru sufletul meu.Privesc pe geam la natura si zambesc, mi-am infrant egoul, doar ca sa pot zambi mereu.

Viata este mai degraba o joaca, decat o lupta, toate problemele sunt solutiile pentru jocul de maine.

Toti putem iesi castigatori din aceasta viata, daca intelegem ca biblia este cel mai bun invatator si aplicarea ei este destul de simpla.Traiesti simplu, ai probleme simple.Aceasta este viziunea mea pe anul 2022 sa traiesc simplu, dar activ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...