22 ianuarie, 2022

RUGACIUNEA INIMII

 Doamne, Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, miluieşte-mă pe mine păcătosul”.

Eu sunt calea, adevarul si viata.

Mult timp am fost ateu.Toate invataturile experimentate si viata traita in acest rastimp, ma indreapta spre invataturile din biblie.

Indiferent de adevar, cred ca e de bun simt sa fim corecti, modesti, empatici si sa oferim semenilor, demonstrand astfel ca suntem puternici fizic, pishic, emotional si spiritual.

Nu cred in iluminare, in smerenie fatarnica, cred  in ganduri pozitive si in castigarea luptei cu propriul eu.

Cred ca atunci cand ne descoperim oceanul mintii, cunoastem pacea launtrica si noi fiind fericiti, putem sa ajutam si pe altii, acesta ar trebui sa fie sensul vietii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...