21 ianuarie, 2022

SINCRONICITATE ATEMPORALA

Azi este o zi perfecta, as minti sa spun ca totul e perfect in interiorul si exteriorul meu, dar inca nu e asa.
Azi sunt acolo unde mi-am dorit sa fiu, dupa zeci de ani de ratacire prin propriile amintiri, se pare ca am reusit sa ies la liman intreg si nevatamat.
Sincronicitate atemporala pentru mine este un memento despre adevar, acolo unde nu exista ganduri, timp, spatiu, energie, totul e un eter depersonalizat.
Secretul este ca gandurile formeaza realitatea si noi influentam evenimentele care apar.Gandurile noastre trebuie sa fie sincere, sa nu fie amintiri, modele imprimate de exterior, sa nu fie timp, spatiu, energie sa fie doar eter depersonalizat.
Ajungi intr-un moment al vietii, cand trebuie sa aplici tot ce ai invatat si sa crezi cu indarjire si cainta ca lucrurile sunt fix asa cum le-ai invatat.
Mai am putin si o sa fiu propriul meu creator de realitate, o sa fiu stapan, rege pe propriile ganduri imanete, intr-o acuitate reverberata a iluminarii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...