16 septembrie, 2021

GLADIATORII NEURONALI

 M-am uitat recent pe doua documentare, foarte interesante la prima vedere, foarte detestate la a doua vedere.Este vorba de Bill Gates si Donald Trump, doi oameni care au excelat in afaceri si s-au folosit de tipare neuronale cristalizate in copilarie de catre parinti impunatori ( cu o personalitate extrema)pentru a putea sa isi depaseasca orice obstacol in calea succesului.

Amandoi au o calitate comuna, pe care o depistam la jocurile olimpice, la cei care castiga, iau deciziile cele mai bune atunci cand presiunea e cea mai mare.Daca olimpicii  exceleaza in intelegenta kinestezica, cei doi exceleaza in manipularea mintii astfel incat sa ajunga la rezultatul visat.

La prima vedere i-am admirat si mi-as fi dorit sa fi devenit ca ei, la a doua vedere, ii destet, fiindca au calcat pe cadravre pentru a ajunge acolo unde sunt.

Evolutia indiferent ca ia cursul firesc al naturalului sau spiritualului, inseamna sa iti ajuti aproapele, sa nu il judeci, sa nu fii critic si reactiv si sa fii corect.

Cei mai puternici oameni de pe aceasta planeta, mi se par cei care ajuta pe cei din jurul lor, fara sa ceara nimic in schimb, fara sa aiba asteptari.

Bill Gates si Donald Trump mi se par doar niste gladiatori neuronali, nimic mai mult.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...