12 septembrie, 2021

INTELIGENTA DOMENIILOR MULTIPLE VERSUS INTELIGENTA EMOTIONALA RESPECTIV SANATATEA CORPULUI VERSUS SANATATEA MINTALA

 Desi mi-as fi dorit sa ard etape in evolutia mea profesionala, personala, spirituala, ma bucur ca nu s-a intimplat asa.Atunci cand fortezi lucrurile este posibil ca in final sa nu iasa bine.

Imi dau seama, ca desi aveam o parere foarte buna despre mine, chiar la un moment dat ma supraestimam, in timp mi-am dat seama de doua lucruri, care mi-a schimbat total perceptia despre mine, despre oameni in general.

Fiecare om exceleaza intr-unul din domeniile inteligentei multiple, altii in doua sau mai multe domenii, cu toate acestea nu IQ pe acel domeniu te face sa fii un om de succes, ci dobandirea inteligentei emotionale.

Foarte mult timp, am crezut ca sanatatea corpului e cea mai importanta, dar se pare ca sanatatea mintala e un indicator mai bun.

Cum am aflat aceste doua lucruri, foarte simplu, doar experimentand viata in simplitatea ei si nu in complexitatea pe care o percepem noi.

Mi-am dat seama ca nu sunt un om de succes, desi aveam un IQ incurajator, fiindca nu am excelat si nu m-am preocupat de inteligenta emotionala.

Mi-am dat seama ca sanatatea corpului nu e suficienta sa simti ca esti fericit, daca nu ai o sanatate mintala optima, este greu sa discerni si sa optimizezi fluxul de energie si informatii pe durata unei zile, astfel la sfarsitul zilei privirea ta sa fie una senina si pozitiva.

Important sa invatam mereu cate ceva si sa incercam sa nu fim reactivi si critici la orice perceptie despre orice lucru in general, sa consideram ca suntem integrati intr-un tot unitar spre un bine comun pentru supravetuirea intregului sistem in care traim toti.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...