03 octombrie, 2021

INGINERIE GENETICA

 De cand am inceput sa ma uit la documentare pe netflix, am inceput sa invat atatea lucruri, cat nu am invatat in 47 de ani, ceea ce mi se pare putin ingrijorator.

Noi ca planeta, incepem sa ne autodistrugem.Incepand cu bomba nucleara (Hiroshima), bombe biologice (COVID-19), bombe spatiale ( satelitii-deseuri spatiale) bombe de mediu ( efectul de sera-incalzirea climatica), bombe genetice ( rescriere and), inteligenta artificiala (roboti inteligenti), undeva la un moment dat statistic si probabilistic, ceva se va intimpla intr-un final.

Deja am certitudinea, ca daca as vrea sa imi schimb adn, am nevoie doar de vreo 4 videoclipuri pe youtube, putina imaginatie, putin noroc si o sa am cele mai bune abilitatati de pe pamant, cu niste simple injectii de bacterii pe propriile mele celule de pe corp!

Azi ma simt, ca si cand omenirea a deschis cutia Pandorei si toate cele sapte pacate din biblie, o sa ne faca sa ne dorim mai mult, fiindca in definitiv suntem ignoranti, atotstiutori, aroganti, mandri si mai presus de acestea necredinciosi.

Putem citi ADN nostru pe 1 milion de hartii de format A4 fata-verso, care succed iteratii de litere formate din 4 cuvinte.Chiar daca nu inteleg acele 1 milion de hartii, stiu ca o singura injectie cu o bacterie bine aleasa si descoperita de mine si un singur kit luat de pe internet, imi poate da o vedere de soim, niste muschi de mister Olimpia, etc, tot ce imi doresc eu.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...