02 octombrie, 2021

VIBRATII JOASE VERSUS VIBRATII INALTE

 Pe masura ce citim evoluam si involuam in aceeasi masura.In decursul vietii suntem pe vibratii inalte, pe vibratii joase, indiferent de exercitiile pe care le facem zilnic.

Pe masura ce trece timpul imi este clar, ca nu trebuie sa ma grabesc, pentru a putea gandi limpede, sa imi hranesc energiile pozitive si sa ii ajut pe altii, cu compasiune si empatie, fiindca in definitiv si eu am fost mult timp in aceeasi groapa ca ei.

Cum ajung la vibratii inalte.Nu trebuie sa imi fac griji daca voi ajunge sa fiu tot timpul acolo, fiindca in definitiv regula bunului simt nu va disparea niciodata, de fapt asa functioneaza si universul, natura, niciodata prea mult, niciodata prea putin, tot timpul aceeasi energie.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...