04 august, 2023

CE INSEAMNA SA FII IGNORANT

 Mi-au trebuit ani de zile, sa inteleg ce inseamna sa fii ignorant, adica "sa stii ca nu stii".

Deunazi, stateam si ma gandeam, ca nimeni din aceasta lume nu stie de unde vine si unde pleaca si totusi, toti par ca stiu cu siguranta cum ar sta lucrurile.

De ce sunt oamenii pana la urma ignoranti? 

Din cauza anxietatii, fricii, din cauza compulsiunilor interne, din cauza ca cei din jur te-ar eticheta si nu vrei sa fii prostul satului!

Toti stim, ca va veni un moment in viata noastra, cand nu ne mai putem ascunde si atunci vom incerca sa fugim, dar ma intreb eu, fugim practic de necunoscut, fiindca ne provoaca frica?

Unii infrunta crizele existentiale si altii fug de ele, din punctul meu de vedere e acelasi lucru.

Pe masura ce trece timpul, imi dau seama, ca totul este exact cum ar trebui sa fie, perfect si imperfect, ambele echilibreaza spiritul!

Trebuie sa acceptam tot ce vine din exterior, fara sa opunem rezistenta si vom fi mai fericiti, vom fi mai rabdatori, senini, calmi si relaxati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...