15 martie, 2023

INVATATURILE SINCERE ALE LUI CETAVICH

 

1      Cand pasesc pe pamant, o fac ca un rege, fiindca stiu ca toate puterea e in interiorul meu.

2.       Nimeni nu ma poate face fericit sau nefericit, acest privilegiu imi apartine.

3.       Imi asum toata viata pe care o traiesc, indiferent ca fac lucrurile corect sau gresit am dreptate oricum.

4.       Timpul nu exista, nu conteaza unde ratacesc gandurile mele, in trecut, prezent sau viitor.

5.       Totul este exact cum trebuie sa fie.Nimic nu este corect, nimic nu este gresit.

6.       Orice lucru din univers are propriul ciclu de inflorire si in final de repaus.

7.       Toti venim si plecam anonimi la sursa, asa ca fiti senini, blanzi si veseli.

8.       Atitudinea si alegerile din prezent contureaza personalitatea ta de maine.Lipsa atasamentelor, asteptarilor, nevoii de acceptare, te pot face mai linistit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...