13 mai, 2021

VIATA CA O CALATORIE

“Daca nu stii ce sa ceri de la viata, viata nu stie ce sa-ti dea” – Ileana Vulpescu.

As prefera ca viata mea sa fie o calatorie, fara destinatie, ar fi ceva ideal.As dori ca calatoria sa fie in interiorul oceanului mintii mele, sa fie o introspectie realista in timp real.

Viata este precum o calatorie.Fiecare om cu care te vei intilni te va invata o lectie de viata, pe care o vei primi pana cand lectia va fi invatata.Fiecare cumpana din viata ta, este o evaluare spirituala a evolutiei tale ca persoana in acest ecosistem.

Atunci cand evolutia este descendenta, cu siguranta vei ajunge la destinatie, cu amintiri frumoase sau plin de remuscari, in functie de ce energii ai hranit in acest rastimp.

Din ce experiente am trait pana acum, imi dau seama ca nu exista rau sau bine, lumina sau intuneric, exista doar gandurile tale si cu tine, nimic altceva.

Iar destinatia finala este atunci cand ajungi la Dumnezeu, acolo vei privi propriul film in care esti erou principal si acolo se va evalua evolutia ta ca om in ecosistem, daca a fost una consistenta, constructive sau anosta.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...