03 ianuarie, 2023

POLITA PENTRU ASIGURAREA FERICIRII

 Oamenii in general isi asigura locuinta, masina, telefonul, excursia, sanatatea.

Cati dintre noi, am fi dispusi sa platim o polita de asigurare a fericirii.

Daca ar fi sa fim sinceri, daca polita s-ar plati in ani din viata noastra, la cati ani am fi dispusi sa renuntam, pentru a fi fericiti toata viata.

Momentan stiu ca nu exista o reteta a fericirii, mai stiu ca suntem conditionati in fericirea noastra, de conventiile sociale, de amintiri, de perceptii, deseuri informatiile genetice si karmice, care se regasesc in planurile constient, inconstient, supraconstient subconstient, foarte greu de resetat.

Azi, imi propun, sa imi asigur fericirea pentru totdeauna.

Pentru acest lucru, o sa imi creez fiecare zi de fericire.Acest impuls constant va determina in final fericirea.

Azi nu am indoieli, totul este exact cum trebuie sa fie, maine voi fi fericit, fiindca fiecare zi creata  constient, va naste seminte si in subconstient, inconstient si supraconstient, toate planurile vor fi acoperite.

La cati ani sunt dispus sa renunt ca sa fiu fericit.O sa renunt la cei 49 de ani traiti deja, toate amintirile, deseurile informationale, vor disparea in eterul depersonalizat.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...