27 ianuarie, 2023

EXEMPLU DE NEUROPLASTICITATE

 Uneori te joci si postezi spre exemplu pe facebook picturi si citate si constatati dupa un timp ca tiparul tau normal de raspuns s-a modificat.Determinarea constanta in realizarea unei activitati zilnice care iti creeaza un sentiment de gratie, poate fi un exemplu bun de neuroplasticitate, cum am constatat asta, va explic mai jos:

10 minute pe zi, evadez intr-un spatiu depersonalizat departe de mintea mea, imi construiesc un univers nemarginit de unde sa pot lua cele mai bune decizii pentru scopul si motivul pentru care traiesc, in care sa fac abstractie de amintiri, de asocieri, de perceptii, de un tipar de raspuns automat adanc inradacinat in trecutul meu.

Cel mai bun exercitiu de neuroplasticitate, este cel creat si personalizat prin propriul filtru, in functie de nivelul de exprimare, intelegere si experimentare a vietii proprii din acea perioada.

Orice activitate zilnica care are continuitate si  extinde un anumit sentiment de gratie, formeaza noi tipare de raspuns, care ne tin cat mai departe de conventiile sociale si de compulsiunile care ne otravesc sufletul.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...