11 iulie, 2012

PLAGIAT

Motto propriu, insusit si asumat: tot ce este la moda poate fi dezbatut!

Conform dex plagiatul are urmatoarea definitie = a-si însuși, a copia total sau parțial ideile, operele etc. cuiva, prezentându-le drept creații personale; a comite un furt literar, artistic sau științific.
Ponta se spune ca a plagiat.Alti ministri posibil au plagiat.Eu cred ca 99% dintre cei care au doctorate au plagiat.Pana la urma despre ce vorbim noi?
Am terminat si eu o facultate, am facut un proiect de diploma si stiu cum sta treaba.Daca ne chinuim la un amarat de proiect de diploma, cu toata documentatia in fata, cum am putea noi sa ne descurcam la o lucrare de doctorat, unde ai nevoie de o creativitate emergenta, de mult timp si de multa munca!
Pana la urma, cine pe cine minte?Daca in trecut promovabilitatea la BAC era de 90% pe cand nu existau camere de luat vederi si acum e de 50%, diferenta se poate intui de unde provine.
Realitatea cruda este ca clientelismul obscur, sub cea mai urata forma, isi are radacinile in cultura noastra de ani de zile si tot noi suntem frustati ca nu avem un popor educat, cinstit, corect si altruist!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...