19 ianuarie, 2015

POEZIE - LELITA URBANIZATA

Motto propriu, insusit si asumat: influente imanente exista si inca le resimt!

Cand m-ai chemat la tine sa vin,
O clipa am avut emotii tari si am stiut
Ca sunt frumusel si vrei sa ma corupi,
Sa m-ademenesti de-ndata intr-un asternut,
Valuri de caldura ma cuprind si m-aprind,
Ale tale forme pline unduiesc in vant,
Ale tale bucle argintii sclipesc si-n amurg,
Ametit de vraja ta subit ma-ncant,
Si incerc sa m-adun ca sa te sarut,
Dar tu ma prinzi si ma initiezi tacit,
In dansul ielelor noaptea pe-nserat
Ai vrea sa ma vrajesti, sa fiu al tau amant.

Fii lelita mea asa cum te-am cunoscut,
Simpla si modesta cu parul fluturand prin vant,
Mandra si incantatoare in al tau satuc,
Unde toti te cunosc ca fata de langa nuc,
Trupul tau armonios sculptat se misca indelung,
Printre flori de camp.

Lelita mea urbanizata de timp si de loc,
Asteapta-ma pe strada cu rame oglindite la mijloc,
Sa jucam alt joc, un dans pe gheata ademenitor,
Sa te prind in mreje si sa pot,
Sa te descantec de vicii si de dat in bobi…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...