07 ianuarie, 2015

TENDINTA SPRE ABSTRACTIZARE

Motto propriu, insusit si asumat: imi doresc o publicistica de buzunar cu tendinte spre abstractizare!

La inceput de an 2015 incerc sa ma inspir din istoria artei.Daca pana acum, m-am inspirat doar din imaginatia mea, acum incerc sa trec la un alt nivel, ceva intre original si artificial,  ceva intre creatie si compilatie!
Istoria artei in evul mediu, spunea de tendinta asiaticilor spre abstractizare, ce a favorizat dezvoltarea artelor minore, evitand realitatea imediata, deci o reprezentare naturalista, ei cauta placerea ochiului aiurea, o cauta in gratia formei, in raritatea materiei, in ingeniozitatea opereratiei de stilizare a unui element inspirat din viata plantelor, in liniile ce se intretaie si se suprapun. echilibrandu-se, ca o armonie pe mai multe voci.
Dar sa revin la publicistica mea si sa fac o paralela, fata de cele  scrise mai sus.
Incerc pe viitor o publicistica de buzunar abstractizata, o compilatie cu multe metafore si substraturi, ce trebuie decodificata.Caut prin aceasta, sa imi ascut simturile, sa imi armonizez spiritul, sa imi uniformizez gandurile astfel incat, sa devin o energie vie sincrona cu universul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...