07 ianuarie, 2013

COD DE VALORI PROPRIU

Motto propriu, insusit si asumat: fiecare persoana din lume ar trebui sa aiba principii de viata, pe care sa le respecte cu strictete!

  • autodidact - caut mereu noutatea, ca si cum de ea ar depinde destinul meu;
  • imaginatia - incerc mereu sa percep lucruri neauzite, necitite si nevazute, fiindca aici simt ca se face diferenta de valoare;
  • perseverenta - imi concentrez mereu energia pe domeniul pe care excelez, sa pot crea un etalon absolut;
  • puterea interioara - am incredere mereu in fortele proprii, fiindca de asta depinde existenta mea;
  • prezent - nu imi este frica de viitor, fiindca mereu traiesc in prezent;
  • greseala - nu imi este frica sa pierd mereu lupte, fiindca ma concentrez sa castig batalia finala;
Toata viata invatam din greseli si muncim sa gresim pe viitor cat mai putin.Desi ma apropii de 40 de ani si credeam ca deja stiu tot, imi dau seama ca am facut o greseala care o regret, deoarece nu mi-am asigurat un mediu competitiv si in plan personal!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...