09 ianuarie, 2013

DAILY MAIL VERSUS NEW YORK TIMES

Motto propriu, insusis si asumat: moda ziarelor online prinde tot mai mult teren!

Internetul a oferit prilejul unei noi ere, a ziarelor virtuale online, care asigura in primul rand o migratie virtuala a cititorilor si nu in ultimul rand, un numar record de cititori.Am citit de curand ca cel mai citit ziar online din lume este Daily Mail, cu 45 de milioane de cititori, urmat de New York Times cu 44 de milioane de cititori.Ce le diferentieaza pe cele doua, care este secretul succesului, urmeaza sa deslusim mai tarziu.Prin facultate, am studiat marketingul si canalele de vanzari, prin analogie numarul de cititori al unui ziar.Imi mai amintesc ca invatasem ca acele canale de vanzari, apareau la anumite intervale de timp, ceea ce putem deduce, ca in ziua de azi, e imposibil sa citesti o carte si sa o aplici practic, astfel incat sa ajungi la rezultatul scontat.Si uite asa, am facut un mic experiment.Am trimis cate un email, la redactia ziarelor, urmand sa trag o concluzie, urmare a reactiei celor doua ziare.Morala este urmatoare: cel mai bun ziar online din lume, a raspuns la email si nu printr-un robot de email, desi chiar ei spun ca numarul de email-uri primite e imens.Inclinatia spre nevoile prezente ale cititorului fac ca acest ziar sa fie pe primul loc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...