31 ianuarie, 2013

DORINTA

Motto propriu, insusit si asumat: viitorul este o forma oglindita a prezentului in forma nefinisata!

De-a lungul timpului, am avut dorinte, nu viziuni si desi probabilitatea era foarte mica, ele mi-au fost indeplinite, a fost o coincidenta, un gest divin, trecura timpul, acum imi vin alte dorinte!
Nu o sa expun dorintele, fiindca ele fac parte din intimitatea mea si raman ascunse intr-un ungher al subconstientului bine ferecat.
Desi acum simt ca sunt intr-un varf de forma al vietii mele, imi doresc totusi imposibilul si anume ca viitorul sa ma prinda in forma finisata, asta mi-as dori cel mai mult, asta m-ar face fericit.Poate ca am vorbit putin codat, cu substrat, dar jocurile de cuvinte sunt specialitatea mea, cine doreste mai mult, trebuie sa perceapa textul ca fiind unul al sinelui in stare exteriorizata.
Timpul va trece, dorintele la fel, se vor indeplini si ce mai urmeaza...noi niveluri, exprimari, dematerializari virtuale, e greu sa gasesti cuvintele potrivite cand deja simti viitorul ca fiind deja prezent.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...