01 ianuarie, 2013

IANUARIE 2013

Motto propriu, insusit si asumat: prima zi a unui inceput de an, este rezervata planurilor de viitor!

Acum vreo 7 ani in urma, imi imaginam ca timpul o sa treaca asa repede incat o sa ajung in anul 2013 si nu o sa stiu cand a trecut si ce am facut in acest timp.Dupa o anumita varsta, parca timpul are alta unitate de masura.
In prima zi a acestui an, nu o sa fac predictii fanteziste si nici planuri pentru viitorul indepartat, o sa fac planuri pentru viitorul apropiat, pentru ca la data scadentei sa stiu si eu, pe unde a trecut timpul.
Planurile ma privesc personal, asa ca nu o sa le deconspir, dar o sa incerc sa le enumar cumva codat:
  • ador zona pitoreasca din jurul Buzaului si nimeni nu ma poate intoarce din drum;
  • ador marea si nu am mai vazut-o demult, in imaginatia mea a mai ramas precum o vaga urma de pictura;
  • ador imprevizibilul, spontaneitatea si deschiderea spre noi provocari;
Intotdeauna se poate mai mult, dar iubesc viata asa cum e si nu-mi place sa calc regula bunului simt.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...