11 ianuarie, 2013

PICTURA VERSUS POEZIE

Motto propriu, insusit si asumat: daca iti place pictura, implicit iti place si poezia!

Desi este un paradox la mine, imi place pictura, dar nu imi place sa pictez ca ma plictisesc repede, imi place sa compun poezii, dar nu imi place sa citesc ca ma plictisesc si mai repede.
Atat poezia, cat si pictura, fac parte din aptitudinile artistice, ele oarecum se completeaza la un nivel putin perceptibil subconstientului uman.
Luam cel mai simplu exemplu:

 
Aceasta pictura poate fi comentata, poate fi interpretata, poate fi decodata, putem sa ne imaginam orice.Acelasi lucru se intimpla si cu poezia.
Imi place ca actiunile mele viitoare sa fie diversificate, dar nu o fac neaparat cu un scop anume, ci doar fiindca asa simt eu ca e bine!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...